شرکت دیدافزار سیستم در راستاي حمایت از تولید ملی و کالاي ایرانی، با افتخار توانسته است قدمی نو در تولید محصولات صنعت سیستم هاي حفاظتی و مداربسته برداشته و محصولات خود را با بالاترین کیفیت با برند پیناکل ارائه نماید.

برند پیناکل به معناي اوج، توسط این شرکت ثبت و محصولات آن در حوزه سیستم هاي نظارت تصویري به تعداد انبوه و با همکاري مشترك کمپانی هاي معتبر، در تنوع بیش از 300 نوع محصول و با تکنولوژی های روز دنیا در فورمت های Turbo HD و تحت شبکه در کشور عزیزمان ایران تولید می گردد.
این شرکت در راستای اهداف پیش رو و همچنین تکمیل کادر نمایندگان و عاملین فروش خود در کشور، شرایطی ویژه ای در نظر گرفته تا بتواند همکاری موثری در جهت مشارکت در اجرای پروژه های بزرگ ملی اعم از سیستم های حمل و نقل هوشمند، سیستم های نظارت تصویری و فروش محصولات با کیفیت ایجاد نماید. لازم به ذکر است اعطای نمایندگی محصولات پیناکل جهت ارائه خدمات بهتر آن در سطح کشور به صورت ” شهر به شهر” خواهد بود.
امیدواریم با تلاش شما همکاران محترم، بتوانیم محصولات متعددی با در نظر گرفتن نیاز مشتریان اعم از ارگان های دولتی، شرکت های خصوصی، مصارف صنعتی و خانگی به بازار ارائه نماییم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02188662211 داخلی 106 – 107 تماس حاصل نمایید.

“ این شرایط ویژه را از دست ندهید ”