هدف نهایی، جلب رضایت مشتری است، بنابراین مسئولیت ما با فروش پایان نمی پذیرد. شرکت دیدافزار سیستم با برخورداری از تـیم مجرب خود در زمـیـنه خدمات پس از فروش و تامین و نگهداری بسیاری از مراکز مهم کشور فعال بوده و با تاسیس دفتر خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی خود همیشه پاسـخگوی نیاز مشتریان می باشد. واحد خدمات پس ازفروش این شرکت با بیـش از ۱۰۰ نماینده فـعـال در سطح کشور، امکاناتی را فراهم نـموده که قادر خواهد بود تجهیزات را در کمترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر نماید، همچنین این دفتر جهت رفاه حال مشتریان و مخاطبان خود اقدام به راه اندازی سامانه اطلاع رسانی نموده است و در حال حاضر شما میتوانید مراحل کالای تعمیری خود را از طریق این سامانه دریافت و پیگیری نمایید، لذا کلیه همکاران در سرتاسر ایران می توانند تجهیزات حفاظتی خود را اعم از دوربین، دیجیتال ویدئو رکوردر، مانیتور و کنترلرهای دیجیتال از هر نوع برند و مارک، برای تعمیر به این واحد ارسـال نمـایند. دفتر فنی و پشتیبانی این شـرکت نیز همواره جهت رفـع مشکلات احتمـالی و راهنمایی همـکاران محـترم فـعـال بوده و به صـورت ۲۴ ساعـته پاسـخـگو شـما عزیزان میباشد، از این رو شما می توانید در ساعات اداری با شماره شرکت و داخلی ۱۱۲ تماس گرفته و خارج از وقت اداری نیز با شماره موبایل ۰۹۰۱۱۷۷۱۶۳۱ جهـت پرسش های فنی و رفع مشکلات تماس حاصل نمایید.